piątek, 25 listopada 2011

Tahnk God is XXI century

Nowe ATC na nowe wyzwanie u Scrapujących Polek. Temat: Wehikuł czasu. Myślałam, że poszukiwanie inspiracji zajmie mi dużo czasu. Planowałam zrobić coś w klimacie futurystycznego kataklizmu, planowałam wykorzystać zdjęcie obrazu S.Dali'ego "Płonąca żyrafa"... z pomocą przyszła moja koleżanka Ela R. Zainspirowała mnie nieświadomie. Jak? No cóż chodzi o sposób bycia i akceptowania siebie. Ela jest osóbką bardzo szczupłą. Zwracającą uwagę na to co je i jak je. Ja natomiast swoje lata szczupłości mam za sobą. Lubię zjeść. Słodkie ciastko w wiśniami, zapiekankę z boczkiem, kiełbaski, słodycze... no cóż. No i Ela zawsze mnie strofuje, jak tylko zobaczy jakieś "zakazane" produkty na moim biureczku. Ona chętnie wsadziłaby mnie w gorset. No i ta myśl mnie natchnęła. Gorset. Od razu pomyślałam sobie o paniach w XIX wieku. O scenie wiązania w "Przeminęło z wiatrem" i taliach osy. I pomyślałam sobie, że ja lubię swoje krągłości, a Ela niech sobie mówi co chce. A ja odetchnęłam z ulgą: dzięki Bogu mamy XXI wiek! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz