wtorek, 6 grudnia 2011

Zdążyłam

Jakość zdjęcia dramatyczna, ale bardzo mi zależało by nie opuścić wyzwania. Nic mnie nie powstrzyma. ATCiak w temacie "Otwarte serce" z fragmentem wiersza Andrzeja Waligórskiego "Szczerość"


"(...)A szczery facet, to facet taki
Co ma na dłoni serce i flaki,
I przy spotkaniu powiada krótko:
- Wiesz, twoja żona żyje z Kociutką!(...)"


A jednak się nie udało. Jakość zdjęcia nie jest wystarczająca. :-/ Czuję niedosyt. ABily dała mi szansę na wrzucenie zdjęcia jutro. Bardzo to miłe z jej strony ale niestety nie uda mi się tego zrobić. Zobaczę, może wieczorem w domu uda mi się wykorzystać telefon Prawiemęża. Generalnie pogodziłam się już z porażką. Prawie... coś czuję, że czeka mnie kolejny wieczór z Photoshopem :)



A oto wyniki :) Jest o niebo lepiej :) I to przy sztucznym świetle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz