czwartek, 17 listopada 2011

Restart

Straciłam swojego pierwszego bloga. Chciałam tylko usunąć konto g-mail a tu całe konto google razem z bloggerem trafił szlag. I wszystko muszę zaczynać od nowa. No cóż. Moich starszych prac nie będę publikować. Wszystko można obejrzeć na http://scrapujace-polki.ning.com/profile/edytape
Cieszę się, że mogę uczestniczyć w czymś tak ciekawym i inspirującym. W tym momencie jestem w trakcie przygotowań do mojej pierwszej wymiany ATC. Natchnienie było tak ogromne, że w nocy wyprodukowałam jedną z dwóch kartek oraz kopertkę w której zostanie wysłana. Niestety do 15 grudnia muszę się wstrzymać z publikacją zdjęcia. Jestem jednak zadowolona z efektu końcowego i nie mogę się doczekać losowania par. Ateciak czeka cierpliwie na biurku roboczym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz